10 Nisan 2014 Perşembe

KUMRAL SAÇLARDAN KARAMEL RENKLERE

SAÇ RENKLERİMİ NASIL ELDE ETTİM?
Saçlarım uzun zaman sarı tonlarda ve röfle ve balyaj yaparak kullandım.Üç senedir saçlarımı kendim boyuyorum ve istediğim tonları elde edebiliyorum.İlk aşamada renk geçişleri için saç boyalarının üzerindeki numaraların ne anlama geldiğini bilmem gerekiyordu.Tabi bu biraz ton farkı boyadan boyaya değişiyor.Örneğin, 6.34 yazan bir saç boyası kutusunda,6 rakamı yani ilk öndeki renk boyanın açıklığını yada koyuluğu yoğun olarak değiştiren renktir.6 koyu kumral oluyor.Hemen ardındaki 3 saça baskın olacak parlama yani yansımadır.3 rakamı altın parıltı vereceğini gösterir.4 ise saçın alt tonunu yani az yansıma verecek renktir 4 bakır parıltı vereceğini belirtir.Bu gibi bilgiler saç boyamada çok işinize yarar.

KUMRAL SAÇ RENGİNDEN SARI RENGE

Yan resimdeki
1.Saç rengim kumral tonlarda iken Garnier Color Naturals ekstra açık doğal sarı boya ile elde ettim.
2.Resimdeki saç rengim Palette Altın Pırıltılı Toffee ile boyadım,fakat burada dikkat etmeniz gereken  rengi elde etmek için saçın alt rengi sarı olması gerekiyor.
3-Palette 9.0 boya ile Palette Altın Karamel boyayı karıştırarak elde ettim.Bu rengi elde etmek için saçlarınızın rengine göre karışım yapmalısınız.Yani saç renginiz kumral sarı tonlarında ise bu boyaları yarı yarıya eklemelisiniz.Eğer daha koyu bir saç renginiz varsa bir tüp sarı boya yarım tüp altın karamel boya olmalı.
                                                                                    4-Aynı boya rengini tüm yaz boyunca kullandım.
ALTIN KARAMEL SAÇ RENGİNİ ELDE ETMEK ZOR DEĞİL
1-Üstte birinci resimde saç rengim loreal Excellence kumral dore küllü 7.31
2-İkinci resimde loreal Excellence kumral dore 7.3 burada boya küllü rengini aldı biraz daha koyulaştı.
3-Burada loreal Preference 6.35 Havana rengi
4-Koyulaşan saç tonumu Avon 7.73 Karamel Sarısı ve 9.0 sarı karışışmı ile değiştirdim.
5-Burada Palette Altın Karamel ve 9.0 Sarı boya karıştırarak elde ettim.Saç boyalarıma genelde bir tatlı kaşığı kadar zeytinyağı yada bademyağı ekliyorum böylece saçımın yıpranma payı daha az oluyor.
Yeni saç denemem Loreal OMBRE serisi ile olacak.Yakında blogda...:)





2 yorum:

  1. Tebrik ediyorum cesaretiniz için öncelikle. Bu kadar farklı markada istediğiniz tonlara bu derece profesyonel ulaştığınız için. Ama eklemeden yapamayacağım. Ben koleston ile palette boyallarını kullandım. Saç dibi rengim çok koyu olduğu için bir sütlü kahve tonu yakalayamadım siyah oldu saçım. Açık tonlarda kolestonda istediğim rengin bir ton açığı palettede 2 ton açığı ile elde ettim. Yani şu baştaki 8/××, 7/× numaraları yanıltıcı oluyor koyu saçta. Makaleniz çok bilgilendirici olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Koleston boyaları her zaman katalog renginden daha koyu oluyor. Loreal de son yıllarda ışıltılı tonları azalttı.

      Sil