14 Nisan 2014 Pazartesi

E vitamini yağı etkisi

E vitamini yağı'nın sihirli etkisi;
Bir süre önce eczacı tavsiyesiyle aldığım E vitamini kapsüllerinden çok memnunum,cildim özellikle göz çevresi, kış mevsiminin etkisiyle iyice kurumuştu,eczaneden aldığım bepanthol cilt bakım kreminin yanında bu kapsülleri açıp bir miktar kremin içine katıp yüz çevresine göz dahil masaj yaparak  yediriyorum.Haftada bir defa yapmak yeterli geliyor,genellikle gece yatmadan önce makyajdan arınmış temiz cilde uyguluyorum.Kuru ve alerjik ciltlere özellikle tavsiye ederim.Sabah kalktığınızda pamuk gibi pırıl pırıl bir cilt ile karşılaşacaksınız.:) Ayrıca ben bu minik kapsüllerden birer adet gece bakım kremimin ve gündüz nemlendiricimin içine karıştırdım.Deneyin etkisini farkedeceksiniz.
Saf E vitamininin yararlarına gelince,yağının,yaraların daha çabuk iyileşmesi, yaşlanmanın cilt üzerindeki belirtilerinin ötelenmesi, cildin daha parlak olması ve kırışıklıkların hafiflemesi gibi pek çok faydası bulunmaktadır. Bu nedenle günümüzde cilt ve tırnak bakımı için üretilen pek çok ticari ürünün içinde E vitamini bulunur.☺️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder