17 Nisan 2014 Perşembe

RİMEL TAVSIYELERİM

HIGH PERFORMANCE ROTATING VOLUME MASCARA
Flormara tesadüfen kaş farı sormak için girdim,iyiki girmişim.Şehrimizde açmış olduğu butik mağazası ürünleri ve dekor dizaynı ile başımı döndürdü.:)Ojeleri ve göz kalemlerini sık sık kullanırım.Flormar ürünlerini yenilemiş cilt bakım ve temizleme kremleri çıkarmış,mağaza çalışanları gayet ilgili...maskara reyonunda içeriğinde zaytinyağı bulunan siyah pembe ambalajı dikkat çeken ve pille çalışan döner başlıklı Rotating maskarayı denedim,siyah tonu ve kirpikleri kavrayıp kıvırarak boyaması kolay sürüşü hoşuma gitti,gür kirpiklere sahip olmak istiyorsanız tek kat sürmek yetmiyor,ince yapılı kirpiklerim olduğundan ayrıca yanında içeriğinde yine zeytinyağ bulunan transparan besleyici maskarasını satın aldım bu maskarayı kaşlarım içinde kullanıyorum besliyor ve kalem sonrası şekil veriyor.Flormarın bu maskarasını kesinlikle tavsiye ederim.Web sayfasından da alışveriş imkanı var.
http://www.flormar.com.tr/control/main/

RIMMEL LONDON SCANDALEYES MASKARA
Bir diğer maskara
tavsiyem,Watsons'larda sıkça rastladığımız standı olan Rimmel markasının,SCANDALEYES marka maskarası,satış elemanının tavsiyesi üzerine aldığım,bu maskara fırça şekli beni cezbeden yanı oldu,satış elemanı içinde kirpik ilaveleri olduğunu söyledi fakat bundan çok emin olamadım varsa bile fazla değil! Maskara fırçası silikon ve uç kısmında maskarayı sürdükten sonra kirpiklerinizi tek tek ayırabileceğiniz top şeklinde tasarlanmış.Fırçayı dikey tuttuğunuzda rahatça kirpikleri ayırabilirsiniz.Siyah rengi orta ayarda fakat kıvamı gayet iyi iki kat uyguladığınızda gür ve hacimli kirpiklere sahip olabilirsiniz.Tavsiye edermiyim?  evet:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder